Geoblog.pl    chmury    Podróże    Praga vs. Kłodzko    Rozwiązanie zagadki

Rozwiązanie zagadki

Polska, Kraków

Przebywanie w Pasterce było tak odprężające, że czujemy się jak po dwóch tygodniach odpoczynku. Oczywiście nie próżnowaliśmy, przynajmniej fizycznie - chociażby w dniu poprzednim przeszliśmy 20 km po szlakach. Odpoczynek nie musi mieć nic wspólnego z nicnierobieniem...
W drodze powrotnej zaglądamy do Radkowa, Kłodzka i Mosznej. Do tej ostatniej wstępujemy z powodu zamku, który jest...imponujący. Zadziwia rozmachem i mnogością stylów. Przewodniki porównują go do zamku z logo Disney'a. Przy bliższym przyglądnięciu okazuje się, że jest dość "pstrokaty", ale chyba w tym szaleństwie jest metoda... A w placku śląskim z gulaszem w sąsiadującym z zamkiem Gościńcu u Róży jest smak i wspaniała chrupkość :)
No i na koniec o Kłodzku.
Kłodzko jest bardzo przyjemne. Zaskakująco szybko łapie się klimat tego miasta. Dla mnie to wystarcza :) I choć wiadomo, że nie można takich porównań robić, to ja i tak wybiorę... Kłodzko. Łukasz wybiera oczywiście Pragę, ale to jest esteta wysokich lotów :)
Do napisania.

mamaMa
mamaMa - 2013-07-21 09:32
Wybrac Klodzko przed Praga to byc moze zdrada Mosznej;-)
A jak Bardo?

chmury
chmury - 2013-07-21 12:05
Bardo innym razem. A co do wyboru...wiadomo, że nasze wybory uzależnione są od różnych czynników, zwłaszcza tych wewnętrznych. Standaryzacja oceny odwiedzanych miast jest niemożliwa (na szczęście :)), przez co absolutnie stronnicza :) Moszna natomiast jest poza konkursem. Takie rzeczy nie dzieją się w prawdziwym życiu ;)